Tacos, vin och julklappar

Det har varit två fullspäckade dagar såhär i början på mitt "höstlov".

Skulle ha åkt till min far med en buss som gick tolv i torsdags, men eftersom hela jävla tunnelbanenätet var avstängt, och alla bussar var smockfulla och sena så missade jag den bussen. Tack så mycket SL.

Kom i alla fall med en buss vid tre-tiden, så hem till far min kom jag. Blev bjuden på en god middag bestående av tacos, det kan man ju inte misslyckas med liksom. Sen igår så slappade jag mest hela förmiddagen, och sen åkte vi hela familjen till nya Nacka Forum.

Fy fabian vad stort det har blivit!! Blev inte så mycket handlat dock. Köpte lite julklappar, de första för i år. Känns jäkligt bra att ha köpt två julklappar redan innan oktober är slut!

Sen var jag dock tvungen att fara iväg till jobbet igårkväll. Det var väl inte jättekul, men man måste ju ha pengar att leva på liksom. Efter jobbet mötte jag i alla fall upp Rebecka och vi åkte hem hit för ett glas vin och massa tjejsnack. Stackars Theo fick lyssna oavsett om han ville eller inte. Men kul hade vi!

Det här var väl kanske inte världens roligaste inlägg, men det är också frivilligt att läsa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0