Vilken vecka!

Har haft en helt underbart rolig vecka, det har verkligen varit kul att leva nu!

Hade ju två vänner som jag träffade i Paris på besök, Anna från Sverige och Jess från Kanada!

Har varit riktigt roligt att få visa upp Stockholm, som ju faktiskt är en helt fantastisk stad!

I fredags var det pepparkaksbak och snaps med snapssånger som gällde, i sann svensk anda.

Lördagen gick åt till Skansen, där alla djuren var ute, en härlig tjejmiddag och fest på kvällen.

Söndagen i ära var vi på vaktavbytningen vid Slottet, promenerade i Gamla Stan, mötte upp ännu en kompis från Paris som bor i Stockholm och på kvällen var det Soul-konsert på Berns.

Måndagen åkte Anna hem, jag gick i skolan och Jess var på Vasa-museet. På kvällen var det Cybertown med scouterna som gällde, så det drog jag med Jess på.

Tisdagen var en skoldag. Skola på förmiddag, plugg på eftermiddagen. På kvällen träffade Jess sin vän igen, medan jag åt middag med min mamma som var i stan över natten.

Onsdagen åkte vi hem till min far, ut mot skärgården, fällde en julgran som vi ska ha till julmarknaden i helgen, och fikade i en riktig svensk villa, så Jess fick se lite lantmiljö också. Scoutmöte på kvällen.

Imorse, torsdag, åkte Jess hem. Känns Jättetomt hemma. Har varit tre personer i lägenheten varje natt i snart en vecka, men nu är det bara jag och Theo kvar. Mycket trist.

Är dock väldigt nöjd med min vecka. Mycket har hunnit göras, och det var länge sedan jag hade en så rolig helg som i helgen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0