Wowie

Gårdagen var en av de bästa dagar jag haft på länge.

Den började mindre kul, när jag blev tvungen att gå upp så tidigt på morgonen, men eftersom att studiebesöken var ännu mer intressanta igår så var det ok.

Vi slutade redan klockan 12, och så mötte jag upp Amy för en stund på gymmet. Vi var väl där i ca en timme, men det vart ganska mycket flumm. Vi visste inte exakt hur alla maskiner fungerade och så vidare, så vi hoppade runt mellan olika stationer som galningar. Men svettiga blev vi!

Efter detta gick jag hem, helt slut. Och klockan var bara 15. Så jag hade hela kvällen på mig till att bara vila upp mig, ta det lugnt och sova ikapp. Gick och lade mig redan klockan nio, men efter några hektiska veckor var jag värd en riktig slappareftermiddag.

Nu är det plugg som gäller, och ikväll är det såklart scouter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0