Äntligen

Äntligen är rapporten klar.

Egentligen blev den klar igårkväll, men eftersom att jag (mha Theo) fixade alla stilmallarna till den i open office, blev det jättekonstigt när jag skickade till andra i klassen. Men nu har jag gjort den till en PDF så nu bör det fungera...

Har tränat idag också. Började passet med att trampa snett, men bestämde mig för att bita ihop. gjorde ont några minuter, men sen var det bättre. Men så fort avslutningen kom runt började jag känna av det igen, när jag gick hem gjorde det lite ut, och nu när foten fått vila en stund gör det faktiskt så ont att jag haltar lite.

Så jäkla konstigt att man kan trampa så snett att man faktiskt haltar av det, och ändå, pga att det inte var något mellanrum emellan, hoppa omkring på foten en timme. Knasigt. Hoppas de går över tills imorgon.

Nu är det snart dags för middag. Jag och Theo har gjort tabbouleh med bovete, och hoummos till det. ska bli så gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0