Dagens middag

Ska vi göra ett försök till att visa hur det går för mina matvanor.

Idag blev middagen en riktig hit, verkligen jättegod. Slog på stort och köpte en vegetarisk filé, dyrt, men ibland är det värt det.

Till den blev det en yoghurt och ajvarsås, och en sallad med romansallad, tomat, gurka, paprika, champinjoner och rödlök. Fick till en jättegod dressing med hjälp av lite citronsaft, lite vitvinsvinäger, och den smaksatta olivoljan från grekland som jag fick av pappa och Ami häromdagen.

En riktig hit!



Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, sedan är det dags för något som verkligen blivit en rutin för mig sedan jag och Theo flyttade hit till lägenheten. Nämligen en stor kopp the, och lite mörk choklad. Smaskigt, och relativt nyttigt.
Kommentarer
Postat av: Hillan

Det låter supergott :) Det är kul att läsa din blogg, även om det var ett tag sen jag gjorde det. Hur går pluggandet? Trivs du i klassen? Kramar

2008-10-01 @ 20:50:40
URL: http://hildurrr.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0