Godmorgon.

Relativt i alla fall. Det är ju måndag, och jag vet att jag har en 12 timmars dag framför mig. Har varit många sådana på sistone, man blir rätt trött.

Sitter i alla fall här med mig proteinfrukostdrink och undrar över hur jag ska lyckas ta mig och träna idag. Jag går nämligen i skolan mellan 10 och 16, och sen ska jag vara på jobbet klockan 18. Det tar en halvtimme att åka emellan, och jag måste köpa med mig middag på vägen. På dem 80 minuter som blir kvar ska jag alltså både hinna ta mig till ett friskis, byta om, träna, och duscha och byta om igen. Kan bli lätt stressigt, men det får gå.

Har jag bestämt mig så har jag bestämt mig, och jag ska komma in i nya bättre vanor, som bland annat innebär träning 3 gånger i veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0