Härlig svullo kväll

Var som sagt min "lediga" matdag idag, försöker ju äta lite GI annars.

Kvällen till ära blev det tacos med refried beans och massa grönsaker och salsa. Supergott. Kokade lite Quinoa och blandade ner resterna i det, plus lite olja och vinäger, och vips har jag en supernyttig lunch tills imorgon.

Till tacosen blev det ett avsnitt av Mord i sinnet, en helt fantastisk serie, som både fascinerar och får håren att resa sig. Lättskrämd som jag är satt jag och kramade Theos ben under slutet.

http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.471863!image/392952490.jpg_gen/derivatives/w450/392952490.jpg

Tänk om man kunde göra det Tony Hill gör utan att vara galen. Det skulle jag nog älska. Fast det skulle ta jävligt hårt på psyket, så jag vet inte om jag skulle klara det.

Är även stolt för jag är klar med allt plugg för idag.

Nu sitter jag här framför Bridget Jones med en kopp gott yogi chai te och lite 70% choklad. Har faktiskt börjat gilla den mörka chokladen bättre numer, och jag köpte en supergod med tranbär på vegomässan i lördags som passar utmärkt. Nu kan jag bara slappa loss tills filmen är slut och njuta av att inte har något som ligger i bakhuvudet och gnager. Skönt!
Kommentarer
Postat av: Louise

ja har bara motiverat mig själv genom o säga att ja ska ner 10 kg före jul, dessutom har ja köpt lite för små byxor bara för att ja ska ner i vikt! :)

o ja lyckas, o ja är så glad! :D

2008-09-14 @ 21:58:25
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0