Hemma hos mig päronen

Tog en liten detour på vägen hem från Möja, och våldgästade min käre far.

Nu står han och Anne-Marie och lagar mat till mig medan jag sitter här och latar mig. Jag känner mig så snäll..

Bartömningen var jätteroligt, och det var så härligt att hänga med Ida och Rebecka igen. Tyvärr var en av Idas brorsor och han kompis med, och de blev fulla som svin.

Ska berätta mer om det senare, cuz it's quite the funny story.
Det kommer även bilder när jag kommer hem till min egen dator där jag kan lägga upp dem.

Hoppas ni haft en bra helg allihopa!
Kommentarer
Postat av: PaxY

Hej, Ingeborg! Länge sedan sist. Tack, helgen var riktigt bra. Hoppas din var gemytlig också :)

2008-09-28 @ 18:53:25
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0