I'm back!

Hejssan alla glada små vänner där ute.

Nu är jag up and running igen. Vem kunde tro att leveranstider för bredband är två och en halv vecka, som minst? I sure didn't know.

Men nu vet jag, och alla andra som undrar vart jag tagit vägen också. Än så länge har vi dock bara en sladd, så jag och Theo slåss om vem som ska använda den hela tiden. Jag vinner oftast...

Annars känns det så jäkla bra att bo här. Mitt i stan, affärer, krogar och resturanger på ett spottavstånd. Härligt som tusan!

Skolan går bra. Kastades direkt in i ett stort grupparbete, men det går bra. I fredags var det insparksfest, vilket i princip enbart bestod av pastasallad och billig öl, men det var trevligt.

Igår vad det vego-mässa en bit bort på kronobergsgata, och sedan jobb som gällde.

Idag är tanken att vi ska flytta hit lite av Theos grejjer, sen är det lite plugg som måste göras, och bäst av allt. En brak-taco-middagär planerad ikväll.

Mums.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0