Plugg, plugg, plugg.

Var ju ett år sedan man satt i skolbänken nu. Om man bortser från franskan förstås. Men nu är jag tillbaks.

Har precis varit duktig och tillbringat en timme med plugget.
Kommer behöva göra mer ikväll, men först måsta jag få lite feedback, från tjejen som jag skriver texterna tillsammans med.

Vi håller på med ett grupparbete om socialt arbete och sociala problem, på fem personer, och har delat upp frågeställningarna emellan oss, vilket innebär att jag sammarbetar om faktatexterna med en annan tjej.

Skulle läsa igenom en sak som hon skrivit utifrån en intervju vi gjort, och även skriva dit lite delar från ett par föreläsningar vi har haft. Det slutade med att jag skickade henne en regnbåge, eftersom jag färgkodade allt efter om det var relevant eller inte, vad jag skrivit dit, mina kommentarer fick även de en egen färg. Lite jobbigt att läsa kanske, men otroligt tydligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0