Träningad helt slut!

Gosh, jag är otränad.

Innan jag åkte till Frankrike tränade jag ju minst två gånger i veckan, ofta tre, och mådde bra.

I Franrike inte bara slutade jag träna, utan alla vardagsmotion försvann dessutom.

Så nu när jag vandrar in på friskis medelpass och tänker "det här har jag gjort förr - det här kan jag" så har jag fel. Jag kan inte. Jag klarar knappt av ett medelpass längre.

Men tro inte jag ger upp för det. Jag tänker kämpa hårdare, fortsätta gå på passen och en vacker dag kommer jag också orka skutta runt med de andra små hurtbullarna. Jag lämgtar.

Tills dess är det dock träningsvärk som gäller. Men jag är åtminstone stolt, för jag vet att jag gör mitt bästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0