Dåligt på bloggfronten

Jag är ju nämligen bortrest. Hela vägen ner till exotiska Skåne.

Min kära lillebror ska nämligen ta studenten på fredag.

Och här kämpas det i motvind för att vara vegan kan jag meddela. Men skam den som ger sig. En vacker dag ska väl även min mamma inse att bönor inte är giftigt?

Fick även en superfin kniv av henne och Patrik idag. En Japansk kockkniv, och en riktigt grym sådan. Kostade alldeles för mycket pengar, och lite till.
Man tackar.

Får se om det blir nåt recept här nere. Är så svårt att lyckas fota maten. Men vi får välan se.

Här har ni annars en rätt lustig sång att underhålla er med tills jag är tillbaks i den stora staden stockholm.

Kommentarer
Postat av: PaxY

Gratulera brorsan från mig!

2009-06-13 @ 00:06:12
URL: http://paxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0