Bad, middag och ytterligare hejdån!

Härlig morgon har jag haft. Vaknade och gick upp. Åt frukost tillsammans med theo, och hann läsa både huvuddelen och kulturdelen i DN. Sen hoppade vi båda ner i badet med en badbomb som jag gjort själv på scouterna. Den var rosa och luktade coca-cola.

Nu sitter pojken och pluggar. Han har terminens sista prov i eftermiddag, så vi får hoppas det går bra!

Igår var han med mig på jobbet också. Jag hade en upplärningssession och lärde honom allt jag kan, så nu ska han ta mitt pass ikväll så jag kan gå ut med några av mina tjejkompisar.

Vi är ett gäng som hängt tillsammans sen konfen, och ikväll ska vi träffas alla fyra och käka middag och bara snacka. Hänga med varandra. Sofia kommer dock senare för hon slutar inte förrän 8 men ändå.

Det är lite kul för det är sista gången vi alla kan träffas på ett halvår, eftersom den 6e januari åker både jag och Clara iväg som au-pairer i ett halvår. Jag till frankrike och hon till tyskland. Så då kan vi stötta varandra, vilket är skönt!

Börjar vara så nära nu. Varje gång man träffar nån så är det sista gången, veta att man kommer vara där om inte alls lång tid. Nervositeten kryper sig på kan jag säga!

http://www.retrouversonnord.be/fichiers_retrouversonnord/matrix_hamster.jpg

Bjuder på en karatehamster! Hiii-yah!
Kommentarer
Postat av: Duesnyggast

Hihi jag förstår det.
Städning är inte kul, men det måste göras tyvärr.

2007-12-21 @ 11:56:03
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Clara

Nämen att man står omnämnd i din blogg Ingeborg, det känns fan tufft, tänka sig, nu är jag ju nästan kändis :P Och hela internet vet nu om min resa till tyskland, men det känns bra. Det va trevligt ikväll å jag längtar så efter att det ska bli januari å vi får komma ut i europa å allt.

Pussar

2007-12-22 @ 01:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0