Dagen har gått bra!

Hann fixa allt på min lista. Jag är bäst.

Dock fick jag s'ga upp mig över telefon.

Jag hade till och med kollat upp att chefen skulle vara där idag, men nejdå. Hon var ute och köpte julklappar.
Så hon ringde upp när hon hörde att jag varit där, och så pratade vi och allt löste sig till det bästa. Kommer få komma tillbaks så fort jag kommer hem, och dessutom lyckades jag troligtvis ersätta min plats med Theo. Win-win!

Grattis Theo!

Nu sitter jag nere i skåne hos min mamma. Kunde tyvärr inte blogga från tåget, det kostar tydligen pengar att koppla upp sig. Mycket pengar!

Men nu är jag här i alla fall! Börjar bli trött, så nu ska jag bara kolla klart på seinfeld och sen är det läggdags för mig!

Godnatt!
http://www.leveragingideas.com/wp-content/uploads/2007/01/seinfeld.gif

Hehe, they're so funny!



Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

HAhha det var nog inte låten jag saknade utan det var nog mer känslan att helt från ingenstans hör han Svenska som man inte har hört SÅÅÅ länge! Såjag hoppade på tjejn på bussen och frågade om hon va från Sverige.. men hon var varken från sverige eller svensk. Hade bara vänner från Sverige som hon träffat under sommaren och blev kär i låten hahhaa (hon hade den på mobilen).

MAn blir nog sammanfattningsvis lite psyko efter ett tag, man börjar nästan uppskatta sånt man hatar hahaha Började äta Wasa knäckebröd flitigt när jag hittade det, gillar det inte alls annars HAHAHA

JAg vet... jag får skicka sakna låda när du börjar känna symptom!!

HA det bra i Skåne.. Kramis!!

2007-12-13 @ 07:48:52
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0