Idag är det mycket att göra!

Lyckades dock ta lite sovmorgon, och gick och lade mig igen efter förra inlägget. Måste ju passa på att mysa med Theo så mycket jag kan nu! Så härligt!

Nu är jag dock uppe, har käkat frukost och duschat, så jag känner mig pigg och fräsh. Precis som jag vill ha det.

Strax ska vi iväg till Theos pappa för att trilla soyabullar. Det är alltså köttbullar gjorda på soyafärs så dem blir helt veganska. Ska bli intressant, för jag har aldrig gjort det förut. Klockan fem börjar jag jobba också.




Kanske är det så här de kommer se ut, soyabullarna...

Sista passet. Känns faktiskt tungt, men jag får ju komma tillbaks när jag kommer hem som tur är.

På något vänster måste jag hinna slå in massa paket också, till Theos mamma, pappa och systrar. Och de måste slås in idag, för tidigt imorgon ska vi till Theos mormor för den första julklappsutdelningen. Men jag får lösa det på något sätt. Vet bara inte hur.

Kommentarer
Postat av: Elin

Absolut. Om jag är så smart å fixar så ska du få en helt gratis =) Dä ä lite stressit såhär i juletider..hoppas du hinner mä allt!

2007-12-22 @ 15:09:25
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0