Julklapp från jobbet!

Fick ju min julklapp från jobbet igår, blev mycket bra. Den var inköpt på Designtorget, vilket ju är den mycket trevlig affär!

Fick ett stentuff memory med mustacher. Alltså överläppar. Vänster sida på ena kortet, osm man skulle para ihop med höger sida. Asroligt jue!

Fick en fin liten tändsticksask också. Med Ernst på. Sweet!



Hon är så skön min chef. Hon pratar nog nästan mer än vad jag gör, och det säger ganska mycket. Snäll är hon också. The perfect boss helt enkelt. Skönt att få sådan tur med sin första chef.

Skönt att få sån tur med sitt första jobb också för den delen. Har ju jobbat där i snart ett och ett halvt år nu, så det känns bra. Imorgon är dock sista passet, kommer nästan kännas lite trist. Kommer sakna alla snuskgubbar, och småflickor och sjuka människor, och gifta bögar och allt vad det nu är. Men mest kommer jag sakna alla de trevliga människorna såklart.

Som tur är ska jag ju få komma tillbaks när jag kommer hem.
Tryggt!
Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, en bra kompis när man inte har nåt bättre för sej =) Jag skulle oxå vilja ha Ernst på en ask..han ä lite cool.

2007-12-21 @ 16:14:40
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hanna

hehe desamma. :P

2007-12-21 @ 21:16:06
URL: http://totalbrutal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0