Dåligt bloggande!

Inget igår och första idag!

Skäll på mig! Det är faktiskt riktigt uselt! Jag har haft så mycket på hjärnan med hela Englandsgrejjen och allting!

Är lite orolig för arbetstiderna. Jag fattade det som att jag skulle jobba 09-18.30 varje dag (ink helg) Med 1 ½ timmes lunchrast mitt på dagen, plus tre kvällar i veckan. Och så skulle jag få en eftermiddag i veckan ledigt.

Det är braaaa mycket mer än en 40 timmars arbetsvecka!?!
Men jag ska prata med henne om det, jag misstänker att risken är ganska stor att jag missuppfattat det hela.

Jag ska i alla fall få eget rum med egen toalett och TV, vilket låter asbra!

Jag kommer få det så fett härligt!

Något annat som är härligt är morotskakan som för tillfället står i ugnen och väntar på att bli färdiggräddad!

Ska bli väldigt gott!

http://kaleen.files.wordpress.com/2007/06/morotskaka.jpg
Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jovisst, det är väl lite charmigt. fast jag gillar fuldesign's broderier, har du sett dem?

2007-11-17 @ 23:02:00
URL: http://missbadmouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0