Farbror Frej!

Försöker avgör vad jag ska äta till middag. Jag har soppa, men det är så mycket... Kommer aldrig få i mig allt. Men det kanske är bra att äta något, trots att jag fortfarande är svinmätt från pizzan tidigare idag.

Det slutade nämligen med att vi hade på typ lika mycket ost som bröd, så det var sjukt mäktig, men jävligt god. Att ha ruccola på pizza är jättegott, stoppa inte in den i ugnen bara, utan lägg på den när pizzan är färdig.

Jaja, det får nog bli lite av knorrs Tomatsoppa till middag i alla fall. Den är faktiskt helt ok, trots att det är ett halvfabrikat. Billigt och mättande liksom. Och rätt god!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sjukt töntigt, men om du vill ha en godare tomatsoppa pressa i lite vitlök och häll i lite pasta! :)

2007-11-09 @ 18:51:23
URL: http://precissomdomandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0