Fikaförslag?

Jag är scoutledare. Så nu vet ni det. Varje onsdag har jag scouter. Efter varje möte fikar jag med de andra ledarna. Vi har ett rullande schema på vem som tar med fika.

Imorgon är det min tur.


Jag vill ta med nyttigt fika, alltså inte bullar och kakor. Dessutom har vi en extrem nötallergiker i gruppen. Och en budget som inte uppgår i så mycket.

Så om jag vill ha billig, nyttig och nötfri fika, vad ska jag köpa då? Några förslag?

Tänkte på frukt, eller kanske till och med fruktsallad, men det kan bli dyrt och det kräver resurser och tid.
Andra förslag?
Kommentarer
Postat av: Mercedes

hm, ballerinakakor? (a)

2007-11-06 @ 22:54:25
URL: http://mercaaan.blogg.se
Postat av: Hillan

Torkad frukt? Fast det är ifs inte alla som tycker om det...

2007-11-07 @ 11:03:35
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: amy

drommar. fast det ar ju inte nyttigt. men vafan. skit i det nyttiga. ni ar inte dar for att va halsosamma, ni traffas for att prata om mig. och att ha kul.

2007-11-07 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0