Hellskotta!

Jahapp... Ingen piercing blev det. Gick först till Swahili Bobs. Deras piercare var på semester. Uppe i varv som jag var bestämde jag mig för att inte ge upp. Så vi åkte till East Street, inte det bästa piercingstället.

Dom snackade om att min navel var för platt, man kunde bara göra däruppe, annars skulle det aldig läka. Bullshit. Man kan i princip pierca sig varsomhelst. Och visst, jag har vetat hela tiden att det skulle vara svårare att pierca min nedre navel eftersom det var plattare där, och att det troligtvis skulle vara svårare att läka. Jag var beredd på det.

Fegisar som inte vågar stoppa en nål genom min mage. Får gå tillbaks till Swahili Bobs när den där snubben är tillbaks.



Hur snygg är inte hennes piercing? Och hur platt är inte hennes nedre navel? Kan hon så kan jag.

Föresten vet jag inte att hon är en hon, och jag hatar mig själv lite grann för att jag antog det. Skärpning!
Kommentarer
Postat av: biblo

jag har nedre navel piercing :D
dock kan jag faktiskt erkänna att det tagit över ett år och den är inte helt läkt.
jag tog hål på salong astron, hon sa inte ett ord om att jag ville ta i nedre.

2007-11-06 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0