Inatt var det kallt!

Jag frös som en fisk inatt. Förutsatt att fiskar sover jättemycket. Trots att jag hade massa saker på mig.

Först drog jag upp elementet.

Sedan Satte jag på mig tjocka mjukisbyxor.

Sedan satte jag på mig tjocka sockor.

Sedan satte jag på mig en tjocktröja, med luvan över huvudet.

Sedan drog jag mitt duntäcke över mig. Sen tog jag en filt.

Sen orkade jag inte mer, utan frös mig igenom natten.


Jag googlade även (nyss alltså) efter en bild som passade för att "hotta upp" detta inlägg lite och det här var vad jag hittade:




Fråga inte vad det är för jag vet inte, men det är tydligen relevant. Det måste det ju vara eftersom det finns på nätet, eller?


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0