Jag är en snoris!

Går omkring och snörvlar och snyter konstant. Dom små röda fläckarna under näsan, som om ett par dagar antagligen kommer vara skavsår från alla näsdukar har börjat synas. Små papperstussa lämnas efter mig i högar.

Det hela är mycket otrevligt.

Jag läste någonstanns att förkylda personer i genomsnitt snyter ut 14 gram snor per dygn. Jag kan lova att jag slår det. Jag har slagit veckorrekord bara idag, om jag får gissa.



Kommer ihåg något gammalt avsnitt av Anders och Måns där de pratar om snor, och bland annat nämner hur mycket snor man tillverkar per dag. Har för mig att det var så mycket som 5cl om dagen när man var frisk, men kommer inte ihåg säkert.

Vad jag helt säkert vet är däremot att större delen av sitt snor sväljer man, äter man upp, vare sig man vill det eller ej....

Gott va?


Kommentarer
Postat av: Beckis

Blää, hoppas det blir bättre snart =)

2007-11-09 @ 18:48:15
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0