Jag är väldans uttråkad...

Jag sitter här. Jag ska sitta här i en timma till. I samma stol. Framför samma skärm. Med samma tidningar som jag redan läst tre gånger, trots att jag inte gillar dem.

Tidningar som slitz, more, Cafe, veckorevyn, glamour och pause. Och de två bra tidningarna som trillar in, DN och QX. Tur att dom finns i alla fall!

Så har ni några tips på vad man kan göra när man måste sitta bakom en datorskärm och uggla flera timmar i sträck, flera dagar i veckan. Någon bra hemsida kanske? Eller ett boktips? Vad som helst!

Kommentarer
Postat av: Beckis

jag ska flytta dit efter jul eller i jul. Det är verkligen jätte vackert där, jag rekommenderar det verkligen :) det ända som är jobbigt är språket men annars är det underbart.

2007-11-09 @ 21:24:23
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0