Jag har blivit en förbannad sjusovare!

Tre dagar i rad har jag sovit till efter elva! Det är konstigt för jag brukar ha nånslags inbyggd klocka som väcker mig mellan nio och tio oavsett när jag går och lägger mig.

Nu verkar jag ha mördat den klockan, och istället sover jag till elva. Knas!

Nattens roligaste var dock att jag drömde att jag var på tunnelbanan och skulle frakta bröd med en massa kompisar. Och så skulle jag gå av på en station och  så skulle de langa bröd till mig. Precis då ringde väckarklockan för pojken skulle upp, jag slår upp ögonen, ser silhuetten av hans huvud, tar tag i det och drar i tron att det är ett bröd.

Sen somnade jag om. Mycket roligt.

http://www.hamosti.com/b97.jpg


Ganska likt ett huvud om jag får säga det själv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0