Julkort som främjar världen!

Många av oss har säkert massa människor som vi ska köpa julklappar till. Vissa som vi vill ge något speciellt till, och vissa som kanske bara ska få något litet, typ som släkten man aldrig träffar, eller kompisen som aldrig ringer (påhittade typer).

Då är dessa julkort ultimata. Ge ett eller två träd, och du kan göra så stor skillnad. Till dom du bryr dig mer om kan du ge flera träd. Man betalar efter hur många träd man ger. Det är jättebra och blir oftast väldigt uppskattat.

Julkort från VI-skogen är väldigt bra!



För att köpa eller läsa mer kan du gå

hit.

Jag har dessutom en granne som åkte till Afrika (minns inte var, kan ha varit tanzania) för att titta på just Vi-skogen och deras plantager för sitt projektarbete förra året. Hon sa att det var en jättebra organisation, och att träden verkligen gjorde skillnad.

Jag vet att jag skulle uppskatta att få sådana kort i julklapp.
Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra idé det med! Ska in och kolla på den sidan! Det känns så meningslöst att köpa en färdig presentförpackning med något som mottagaren ändå bara lägger åt sidan när det finns saker för ett bra ändamål att handla istället.

2007-11-05 @ 19:34:24
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har en svart å rosa stjärna på vristen..å dä gjorde skiiiitont..men man klarar dä ju..å nu som sagt är jag ju i valet å kvalet å göra en till =)

2007-11-05 @ 19:46:17
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0