Köra annan bil!

Jag har lärt mig köra i min pappas bil, och bortsett från några körlektioner är det den enda bilen jag kört. Har provkört två tre andra någon mil eller så, men inte mer.

Imorgon ska jag ta min låtsasmammas bil ensam till bussen. Inte nog med att det är första gången på två veckor jag sitter bakom ratten, det är i en bil jag sammanlagt kört fem mil i, och  imorgon ska jag köra över två mil i den.

Jag hoppas det går bra.

Jag har trots allt bara haft körkortet i drygt en månad. Men jag kör som en gud, det är inte det som är problemet. Problemet är att jag riskerar mitt liv om gud bestämmer sig för att inte förena sig med mig under just de här 20 minuterna.

Men jag kör bra. Jag blir nervös ändå. Jag har ingen anledning egentlige, det är bara lite bil liksom.

Är det fler än jag som blir paranoida varje gång de sätter sig ensamma i en bil?

Jag lovar, skulle jag inte vara ensam så skulle jag inte vara nervös. Även om den andra var ett litet barn. Det är det som är det konstiga!
Kommentarer
Postat av: Elin

ja, frågan ä bara hur man ska lägga fram dä..tål å tänkas på =)

2007-11-11 @ 21:54:05
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hillan

Jodå, det har folk. Det är nästan bara snabbmat som finns om man vill köka ut. Det eller svindyr restaurangmat, haha. Tråkigt nog...

2007-11-11 @ 22:03:35
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0