Maaaaat!

Det  är bra att titta på matlagnigsprogram när man är sjuk, konstaterade jag just. Då kan man ta till sig av recepten, få inspiration utan att bli alltför hungrig.

Annars står hungern lätt ivägen, och allt ser gott ut, bara det är relativt ätbart.

Dcok tycker jag att det borde finnas fler vegatiska program, eller att man åtminston borde införa "dagens veg" eller nåt liknande i fler matlagningsprogram. Då skulle det tilltala en bredare publik tror jag, för jag är ärligt talat inte ett dugg intresserad av att veta hur länge en fläskfile ska steka.

Niklas Ekstedt


Niklas mat är det alltså jag har tittat på. Snart kommer det ett till avsnitt på webben. En halvtimme efter sändning säger dom, och det sänds just nu, så vid niotiden borde det komma upp!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar Nicklas Mat! :D

2007-11-08 @ 21:09:01
URL: http://theoneiam.blogg.se
Postat av: Hillan

Jag håller med dig. Vore kul med "vegetariska kocken" eller likanande :)

2007-11-08 @ 22:00:41
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0