Nu börjar det!

Årsmötet som jag borde varit på startade för 10 minuter sen. Samvetet är dåligt, olidligt dåligt.

Jag ber om ursäkt men jag hade helt glömt bort att det var idag. Jag trodde det var om en vecka. Det är det första årsmötet på över tre år som jag missat. Hellskotta.

Våga inte göra några drastiska ändringar utan mig!

Jag glömde bort årsmötet så jag åkte hem. Väl hemma blev jag påmind om årsmötet. Men bilen har fel på gasrelät eller vad det nu heter (det får den i alla fall att hoppa fram för att det inte blir ett jämnt bensinflöde), så den kunde jag inte låna. Och bor man på landet är bussar inte det som susar förbi oftast på vägarna.

Så jag hade ingen möjlighet att ta mig dit! Förlåååt!
Kommentarer
Postat av: lookoverhere

jasså minsann, men det är säkert super nyttigt=)

2007-11-11 @ 16:22:23
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0