Oh Jikes!

Jag måste upp tidigt imorgon! Måste komma ihåg att ställa klockan!

Jobbar ett konstigt schema imorgon. 10-14, 18-22. Så jag måste hitta något att uppehålla mig med under de fyra lediga timmarna i mitten. Jag tänker att lite julklapsshoppning kan bli det lättaste.

Egentligen borde jag träna, känner mig onyttig, men jag är ju sjuk. Och jag vet inte hur frisk man måste bli innan man börjar träna. Är fortfarande snorig, och får extrema hostattacker ibland. Men jag har inte haft feber på flera dagar, och har bara lite ont i halsen när jag vaknar, lite hes om jag höjer rösten.

Om man tar det lugnt kanske?
Kommentarer
Postat av: Hillan

Jag är också en stadsmänniska!

2007-11-11 @ 22:18:43
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0