Ojojoj!

I det förra inlägget finns en bild på mina kära vänner Rebecka och Jonathan, som jag bara har ett svagt minne av att jag skickade in att.... Men så är det tydligen!

Vill ni ha fler bilder får ni dock vänta på att rebecka skickar sina bilder till mig, för jag glömde kameran hemma.

Kvällen blev asrolig, hade hur kul som helst, trots att vi bara blev fem då fyra stycken tyckte att vi ar för tråkiga och stannade hemma istället (det var min anledning, inte deras).

Hursomhelst träffades vi vid hötorget, drog till nåt cafe på sveavägen som hade oändligt många saker att beställa, och efter det drog vi till Balthasar på söder och bara snackade, chillade och drack öl och vin resten av kvällen.

Jag kämpar hårt med mina försök att prova en ny drink varje gång jag går ut och igår blev det "sex on the beach"

Den var väldigt lik Screwdriver, och smakade bara apelsinjos. Mycket överskattat.

The image ?http://teen-best-jpg.hit.bg/sex-on-the-beach.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Kommentarer
Postat av: Hillan

Låter som en överskattad drink...själv dack jag nått med vodka och jordgubb, vet inte vad bara. Gott var det i alla fall....:)

2007-11-04 @ 14:15:11
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0