Så var man framme på jobbet!

Tur att man har ett stillasittande jobb. Annars hade jag nog svimmat. Mådde jätteilla på bussen hemifrån, trodde nästan att jag skulle spy.

Att sen gå mellan Slussen  och Medborgarplatsen var världens prestation, I tell you. Det var inte lätt. Var tvungen att pausa flera gånger, har aldrig tagit mig så lång tid förut. Huvudet började snurra så fort jag försökte uppgradera från snigelfart till sköldpaddsfart.

Livet är inte lätt.

Ingen aptit har jag heller, men jag vägrar ge med mig och sluta äta, mitt förnuft säger att man behöver kraft för att slåss mot de elaka bakterierna.

Så det slutade med att jag köpte jos, drickyoghurt, mandariner, mango och en fralla. Det är min middag. Inte så mycket, men lättsmält, lättätet och jäkligt gott.



Återigen måste jag tipsa om dessa yoghurtliknande drycker som räddat mig från svält ett flertal gånger.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0