Ursäkta den dåliga uppdateringen igår.

Jag hade bättre saker för mig. För jag har ett liv. Men nu är jag hemma, och mitt liv består av den här datorn och vad den har att erbjuda, så nu blir det blogg för hela slanten!

Hurra, right!

Nu ska ni få se lite bilder på Superpizzan som jag åt i fredags. Supermycket ost, supergoda pålägg, supermäktig och allmänt super.

I ugnen:



Utanför ugnen:



Utifall någon hade glömt det så hade vi färsk tomat, tomatsås, mozzarella, lite parmesan och rödlök och ruccola på pizzan.

Och så var den bakat på glutenfritt mjöl. Gluten är gott!
Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

hahh jesus är en bajskorv.så är det!
SHiit du är ju värsta kocken jU.. :D

2007-11-11 @ 13:30:15
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Rebecka

Sv. fast det är inte så mycket snö här (jag är i sverige)
Vad gott det såg ut =)

2007-11-11 @ 13:34:00
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0