Dagens grimas

Som några av er kanske vet så var jag på Toni & Guy Academie idag. Alltså deras skola. Och klippte mig.

Här är en bild av resultatet, blandat med en dagens grimas.

Jag kallar den: Att titta ner på en apa.

image128

Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om frisyren än.

Är fortfarande väldigt ovan.

Det blev väldigt kort.

Jag ser faktiskt ut som en liten pojke.

Men det är en frisyr, och inte ett svinto...

Måste ta reda på hur allsidig den är.

Har undercut på ena sidan faktiskt, men det synns inte om man inte lyfter på håret...

Om det går att se något, så berätta vad ni tycker. Och var ärliga. Jag måste ta reda på om jag är glad eller inte...
Kommentarer
Postat av: Elina

svar: i don't :-/

2008-04-07 @ 20:47:57
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0