Mina föräldrar är här!

De kom igårkväll! Så härligt. And they brought gifts!

En sjal jag glömt hemma, en burk vitamintillskott för vegetarianer (ni vet ju att jag har funderat över om jag får i mig allt jag behöver), vispgrädde och en flaska ramlösa. Så jag är nöjd!

Innan jag träffade dem var jag och fikade med emelie på ee av paris största  moskér. Åt pistagemuffin och drack gott men sött mintte. Smask! Bra ställe faktiskt!

Idag ska jag bjuda mina päron på lunch. Först ska vi till grannstaden och titta på ett slott, sedan hem till mig och äta lunch, och sedan är det visning av min lilla by innan de måste tillbaks till den stora staden Paris.

Sent ikväll kommer dessutom familjen hem från New York, så inatt var sista natten jag var ensam hemma. Skönt faktiskt, även om det var skönt att kunna göra som jag ville.
Kommentarer
Postat av: Kim

Ikväll är det Valborg o brasa! :-)

Låter mysigt med utflykten med föräldrarna!

2008-04-30 @ 14:02:45
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Hillan

Det låter jättemysigt :) Kram

2008-04-30 @ 15:35:16
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0