Såhär snygg är jag när jag kör bil

I really am extraordinary hot.

För fan!

Märk även att bilen rör på sig när kortet tas, och att jag är ensam i bilen.

Det är så uttråkad jag blir av att sitta i bilkö nästan en och en halv timme per dag. Jag leker med kameran helt enkelt.

image135

Måste passa på att skryta om mina fetcoola brillor också. Dom har jag köpt för HM för 3 Euro, och fick med en ros på köpet. Det är nog det bästa köp jag gjort sen jag kom hit. Jag älskar dem!

Upptäckte ju att ratten speglas i glasögonen, men det verkar inte som om jag håller i ratten. Knasigt...
Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Coola brillor ;)

2008-04-11 @ 12:15:18
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0