Vad jag gjorde idag

Jag har ju inte skrivit vad jag gjorde idag.

Först så åkte jag till Montreuil med Sofia och Alex. Där kollade vi runt efter lite olika saker, bland annat efter kläder till 70-talsfesten. Jag köpte en orange kjol och ett par byxor som visade sig vara superfula.

Jag vet vad ni tänker. En orange kjol!? Men jag kunde inte låta bli. Är någ en engångshändelse dock.

Såhär ser den ut:

image125

Crappy picture, I know. Men tyvärr dog batterierna på kameran efter första försöket, så lev med det.

Vill bara påpeka att jag varken ser sådär gravid ut i verkligheten, eller har ett sådär avhugget huvud. Mitt rum är dock sådär stökigt. Tror inte jag har en så konstig hållning heller, men vet inte säkert. Jag är dock tillräckligt självsäker för att våga lägga ut bilder på mig i mitt stökiga rum, där jag ser gravid ut. Så det är alltid något.

Don't I have a great as though?

Efter montreuil åkte vi till Hotel de Ville där vi mötte upp jenny och Carin. Sedan gick vi till pompidou där vi åt crepes och baguetter till lunch. Amie mötte också upp oss. Vi hade tänkt gå in på museet, eftersom det är gratis första söndagen varje månad, men det var typ 100 meter kö, så det sket vi i. Vi tittade på några ungdommar som dansade tectonic där utanför en stund, och sen åkte vi hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0