Goddagens

Idag kommer det bli en spännande dag.

Den börjar lugnt med sovmorgon, och chill hemma, men om en stund måste jag och Theo in till stan (vi är hemma hos mig), och köpa en present till hans pappa. Han har nämligen både fyllt 60 och gift sig, så på lördag är det värsta brakfesten!

Efter en tidig middag med min snubbe, så är jag off till universitetet. Idag är första dagen på min franskakurs nämligen. Alltså inte en lektion, utan en introduktion och information och allt sånt ska vi få idag.

Det ska bli mycket intressant. Kursen jag ska läsa heter hörförståelse och muntlig produktion, vilket jag tror kommer passa mig alldeles utmärkt. Ska bli intressant att se vad svårighetsgraden är, men jag tror inte den kommer vara så farligt. Men jag hoppas på en liten utmaning i alla fall.

Men vi får väl se.
Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Åh tack! :) Puss

2008-08-19 @ 14:46:04
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0