1:a December

Vilken dag.

Försov mig, och hann i tid ändå. Upptäckt att min nya lärare är stentuff, och att det kommer bli en bra kurs.

Nu på eftermiddagen utförde jag och min grupp ett socialpsykologiskt experiment. Vi gick fram till främmande människor på stan och låtsades känna dem för att se hur de reagerade. Vi trodde de skulle spela med, men de flesta blev väldigt förvirrade.

Sen blev det en snabbis in i Söderhallarna där jag köpte två kryddburkar till extrapris (grön mint, och kummin), och ekologiskt schampoo och balsam. Recensioner och recept kommer när jag prövat/använt de olika produkterna. Och nej, man ska inte äta schampoo.

Nu är jag på jobbet, och har precis sett det första avsnittet av julkalendern. BRILJANT! Men det var ganska mycket svåra ord och så, så jag vet inte om det är så barnvänligt. Någon med småbarn som vill ge sin recension?

http://arbetarbladet.se/polopoly_fs/1.62239!image/2191355413.jpg_gen/derivatives/175w/2191355413.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0