En chokladkalender senare...

Hallå där allihopa!

Nu är jag tillbaks efter en liten ofrivillig bloggpaus, påtvingad av tele2. Dem bestämde sig nämligen för att inte skicka ut rätt signaler till mig i ett par dagar.

Eftersom de är så jäkla snälla, så ersätter de mig inte ens till förlorad til. WTF, mate!


Har annars haft en riktigt kulinarisk helg.

Ärtsoppa i fredags. Tyvärr lite bränd, men vad gör det när man får en så billig middag? Sist jag gjorde det använde jag en tjockbottnad kastrull på en vanlig spis, medan jag nu använde en tunnbottnad kastrull på en gasspis. Tydligen behövde man anpassa sig efter det, vem hade kunnat veta det liksom?

Har även varit och ätit julbord på Solliden på skansen. Fantastiskt gott, men inte så vegetariskt kanske. De hade några alternativ, men mest blev det rödbetssallad, potatis, rödkål, och diverse ostar. Och efterrätterna såklart!

En hel del öl har även konsummerats under helgen. Alltså, en mycket bra helg!

Ikväll har jag lovat att ge min rumskamrat Theo en härlig middag, så jag har varit och handlat. Eftersom det ska bli en överraskning kan jag inte skriva vad det är, men ni får se senare!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0