Dagens inköp!

Det blev lite grann ändå, men inte så mycket pengar.

Jag köpte:

  • En svart kofta (inte riktigt som jag ville ha den, men den duger)
  • En prickig klänning som nu när jag kom hem visade sig vara alldeles för liten.
  • En bok på engelska, så jag har nåt att läsa medan jag väntar på barnen.
  • En såndär stärka naglarna - lack. Tänkte det kunde vara kul att prova.
Sammanlagt blev det 5 euro, vilket kändes helt ok.

Marknaden var väldigt speciel. Det var bara högar med saker. Det var alltså ett bord, och på bordet ligger en fet hög med saker, och så är det till exempel "allt för 1 euro". Så får man rota, och slåss med alla andra för att hitta något.

Med andra ord måste man gå dit med lite energi för att orka leta, annars går det inte.

Så provade vi en beignet också. Det eller crepes är vad fransmännen äter på fettisdagen/ Mardi gras.

Det var lite som en munk, fast man skar upp den och lade nåt i. Vi körde på nutella. Det var gott!

http://img410.imageshack.us/img410/6716/dscn1600mm2.jpg

Med andra ord är det nästan precis som en munk...


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter nästan som å va på slutrea..folk blir som tokiga å bara drar å sliter i allt =)

2008-02-17 @ 18:56:41
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Laaarsson

men du... lägg i lite dumla i sånna där munkar ;) fan det skulle nog bli najs!!!
och prickigt is the shiiiiitt! men hat när det inte passar.
kansek ska prova nästa gång du köper hahahahaha


Lätt dagens asgarv.
den har inte röstat på moderaterna HAHAHAHAH skitbra

2008-02-18 @ 08:57:31
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0