Det blidde lite foton

Jajamensan, duktiga jag pallrade mig ut på en promenad, på säkert 500m. Mycket hurtigt.

Försökte fota högt och lågt, men min kamera är inte så jävla bra i mörker, så nu har jag fått slänga ca 25 % av alla bilder.

Här är de bästa godbitarna, de som blev över:

Ett körsbärsträd i blom

image98


En jättestor kotte

image99


En hundbajs (den skarpaste bilden bortsett från de tre andra, det säger lite om mina fotokunskaper)

image100


Sist men inte minst, en bit mossa hängades på en mur

image101


Ja, det var ett litet urval av det man kan se här i Frankrike.

Hundbajs är vanligt serni, för här plockar man inte upp efter sin hund. Nej, man kollar var man sätter fötterna istället.

Erkänner att det inte är jordens bästa bilder, men kom igen, det är mörkt ute och jag kan inte ett skit om foto.

Men den med körsbärsblommorna blev jag nöjd med.
Får gå ut och fota dem igen när det är ljust ute, så kancke man kan få en närbild.
Kommentarer
Postat av: PaxY

Han ser obehagligt bekant ut, på nå't vis :P

By the way, stiliga bilder!

2008-02-21 @ 21:20:00
Postat av: Kim

Eller hur :-)

2008-02-21 @ 21:35:16
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Hillan

Bajskorven påminner om en boomerrang, haha ;P

2008-02-21 @ 23:18:19
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: Laaarsson

men va fan Ingeborg hahah du kan ju inte ta kort på en bajskorv!! HAHAH emn jäkla kul var det iaf :D Lätt min humor hahahahahah dagens garv

Men glassen var ju inte i Alingsås, där bor ju jag. Jag skrev nog fel för den glassaffärn är i VARBERG mena jag ju naturligtvis hehe
det hade iaf vart väldans snyggt med majsglasss kan jag tänka mig :)

hmm ja skummet blir ju sånt ja men inte att det färgar av sig??
Som sagt, väääldigt knepigt detta. jag har också skitslitet hår men jag chansar ändå ;) men annars kan du ju bar ta undan det du vill ha blondt och klä in det i lite folie, pilligt men det gå ju :)

2008-02-22 @ 09:03:45
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0