En skön dag

Som om det inte räckte med det underbart fina vädret, så återvände även mamman från USA idag, vilket innebär en arbetsminskning för mig, då jag inte behlöver hjälpa till på kvällarna lika mycket.

Dessutom erbjöd hon sig att hämta barnen från skolan!

Jag är ledig resten av kvällen, och har redan varit ledig i två timmar sådär.

Asskönt när man är så trött som jag är idag.

Jag utnyttjar för tillfället tiden till att återuppdatera mig i säsong två av Heroes. Spännande...

http://www.nbc.com/Heroes/images/wallpapers/heroes-downloads-desktop-group-1152x870-01.jpg

Får se vad som händer ikväll...

Lutar mot en lugn kväll med ett långt bad, så jag orkar gå ut och festa hela natten imorgon, men en promenad med matilda, eller att åka hem till jenny och titta på scrubs låter också ganska frestande.

Det blir vad det blir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0