Hemma från badet!

Har fått en lätt huvudvärk, vilket är konstigt då jag väldigt sällan har det. Har tvingat i mig två glas vatten nu i alla fall, så jag hoppas det går över.

På badhuset var det trevligt. Jag simmade en dryg km, vilket var både skönt och nyttigt.

Dock hade de inga ordentliga omklädningsrum. Ett stort rum med massa bås i, så man fick gå in i ett bås och byta om. Och sen så fanns duscharna precis vid bassängen, delade mellan män och kvinnor och så att man såg dem från bassängen.

Så man ville inte direkt slita av sig badkläderna och tvätta håret. Så jag ska hoppa in i duschen här hemma strax istället.

Snart kommer jag lukta kokos igen... Mmm...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0