Igår var bloggen inte min bästa vän!

Tre anledingar:

  • Jag var trött och hade mycket att göra (inte)
  • Internet var helt fantastiskt segt
  • Jag kom inte på något vettigt att skriva
Dock kan jag meddela att jag inte ens klarade av en vecka av nyttigt ätande.

Fy på mig!

Men jag har en idé!

Jag har sett att det finns massa bloggar som lägger upp vad de äter varje dag. Inte alltid (no offense) det intressantaste att läsa, så länge det inte går ut på att man själv sitter i samma sits.

Men!

Om jag skulle lägga ut allt jag åt varje dag, och då menar jag ALLT, då skulle jag säkert inte våga äta massa onyttiga saker. Sålänge jag inte fick för mig och ljuga förstås, men det skulle jag aldrig göra.

Så om det skulle komma ett inlägg om dagen, med min mat, som de som inte är intresserade slapp läsa, vad skulle ni tycka då?

Tror ni det skulle hjälpa?
Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är dä lite så att man itne vågar skriva ut allt man äter..å framförallt vågar jag inte skriva när jag ska försöka börja mina nya liv längre =P hultsfred är ju inte så stort å då är dä alltid nån som ser mej när jag köper godis =)

2008-02-15 @ 11:02:49
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hillan

Ungefär i det sitssen är jag och mina matvanor också. Vet inte om mina matvanor är så intressanta, och nästa veckas tentaplugg lär inte göra saken bättre. Tror inte att jag skulle våga blogga om mina matvanor, och ljuga om dom är jag nog för älrig för. Kram!

2008-02-15 @ 14:00:17
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0