Lata Ingeborg!

Jaha ja.

Jag som hade tänkt var duktig och gå på en promenad med Matilda ikväll.

Men hon tänkte tydligen vara ännu duktigare. Hon tänkte ta sig i kragen och springa ett varv serni.

Så här sitter jag ensam på min kammare.

Kanske borde ta fram lite choklad som tröst. Fast jag inte borde.

Eller så kan jag gå ut och fota alla fina blommor jag vill fota. Men nu är det mörkt ute. Men jag har ju blixt. Kanske är värt ett försök!

I så fall kan jag förvarna om att det borde dyka upp lite bilder här snart.

Eller inte. Man vet aldig med mig.

Bortsett från att jag är onyttig to the bone förstås. Det vet man!

http://www.axess.se/web/files.nsf/images/WWWW796KLX/$file/th_Roger%20Scruton%20intervjuas%20av%20Hakelius.gif


Om man googlar på onyttig får man upp den här bilden. Jag tycker att den passade väldigt bra i sammanhanget.

Jag sitter nämligen också här och grimaserar!



Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vet! Man blir galen på när det segar...MEN idag är jag på så bra humör att jag inte orkar vara arg :-D

2008-02-21 @ 20:00:55
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: PaxY

Öh... Dum fråga, men vem är det där? :P

2008-02-21 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0