Lov

Idag är sista dagen innan barnens lov!

Wiihaa!

Själv är jag ledig hela andra veckan, och eventuellt i slutet på första. Det blir en av mina två kontrakterade semesterveckor som ryker, men det ska bli skönt.

Ellas lov börjar vid lunch, och de andras två när de slutar i eftermiddag.

För mig blir det sista gången jag behöver göra lunch åt bara Ella.

Efter lovat ska vi ju hoppa in i den där mammagruppen, och då behöver jag bara laga mat åt 4 barn en gång i veckan.

Plus åt alla tre av mina på onsdagar då de har halvdag. Men det kommer nog att bli bra.

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

haha men klart man ska fota en bajskorv :)
Checka ratemypoo.com hahah maaaassa bajs. Måste dock varna om du är ytterst lite könslig bör du inte gå in där. men klarar jag det så klarar garabterat du det också :)

yes, Varberg it is, kom ihåg det! Men tänk dej en vit vaniljglass med massa gula prickar i, jääätesnyggt ju :D

kan tänkam ig att frisörer är rätt dyra i Frankrike va ? Men testa först.. som sagt, man kan ju alltid fixa till det på något sätt:) bilder vil lvi ha sen iaf !

2008-02-22 @ 10:58:29
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0