Shopping!

Igår blev en mycket trevlig kväll. Åt pizza med barnen och deras farmor, då pappan var på nåt galej med sina kompisar, och efter det kom jenny och sofie hem till mig för att se på film.

De hade med sig chips, choklad och cola, vilket var trevligt. De hade med sig en chipssmak som hetter chevre et poivre noir (chevre och svartpeppar) som bara smakade ost, och en som hette bolognese (tomatsås) och som smakade korv, och var skitäckliga.

Och en med sourcream and herbs (på engelska!) som var skitgod.

Och för första gången sen jag kom har jag dessutom hittat mjölkchoklad som inte smakar som kalenderchoklad. Dessutom var den billig!

Vi såg på:

http://sagas.allmyblog.com/images/sagas/sagas_20061125_123344.jpg  och   http://images.megastore.se/images/item/medium/879863.jpg

Nu ska jag göra mig iordning, och sen ska jag in till stan och shoppa! Wiie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0