Sjuk?

Var ju som sagt inte så peppad inför igårkväll, men drog in till stan ändå.

Det hela började bra.
Jag och Jenny gick till judekvarteren (inte gay som jag skrev förut) där man kunde köpa svingoda falaflar. De serverades dock inte som i sverige, utan med nån kålsallad och typ grillade kalla auberginer. Men det var gott. Det märktes att det var riktiga hemgjorda falaflar.

Så drog vi vidare till Amie, med varsin flaska vin, för en förfest. Det var trevligt, sällskapet och allt. Men sjukt trött som jag var så hjälpte inte ens vin för att få igång mig, så när de skulle ut så drog jag hem istället, och var väl hemma strax efter ett sådär.

Nu på morgonen när jag vaknade så upptäckte jag varför jag var så opepp igår.

Jag är ju dunderförkyld nu! Huvudvärk och halsont och så!

Men igår så var jag bara trött. Hoppas det går över fort i alla fall, men det känns inte som en långvarig förkylning. Mer en såndär så man ligger däckad i en dag eller två, och sen mår bra igen. Och nej, det är inte för att jag är bakis om nån tror det, drack bara en halv flaska vin igår, på typ två timmar, så det lovar jag att det inte är.

http://www.presidentielle-2007.net/images/dujour/sarkozy-president-malade-delucq.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0