Wow... I must be going crazy...

Sorry för den usla uppdateringen de senaste dagarna.

Ungen tog verkligen kraften ur mig, så när jag väl blev ledig om kvällarna så föll jag bara i säng typ. Jag är en svag människa, det måste vara det.

Idag drog i alla fall ungen och hennes pappa till deras kusiner någonstans på västkusten, så jag och mamman blir ensamma hemma. Så skönt, jag får huset för mig själv om dagarna.

Idag firade jag med att göra ingenting och äta glass.

Det var massvis med gott.

Men sen hände det nåt konstigt. Jag skulle ta ett bad, och det var inte så konstigt. Men när jag väl låg där och "guppade" (man måste nog vara väldans liten för att faktiskt guppa i ett badkar) så sneglade jag på badrumshyllorna. Och vad såg jag där, uttittandes ut min necessär, om inte en såndär engångsförpackning med ansiktslera.

I vanliga fall hade jag garvat arslet av mig, men inte idag. Vet ni vad jag gjorde... Jag satte på mig den!

Jag vet inte hur den kom dit men där var den. Grön och ful, och så luktar den illa, och jag förväntar mig inte att känna någon skillnad. Sist jag använde något sånt här måste varit på ett skönhetsmöte vi hade på scouterna när jag var 16, och alla fick ansiktsmasker.

Så i skrivande stund sitter jag här och ser ut som en alien.

Här är bildbevis:

image102

Jag tror min hjärna slagit slint. Det kanske är något med de klorfyllda vattnet jag envisas med att bada i här.

Jag. I en ansiktsmask.

Säg till om ni ser några grisar flyga förbi!
Kommentarer
Postat av: Jenny

gulligt! haha.

2008-02-27 @ 19:52:36
URL: http://jcforsberg.blogg.se
Postat av: Elin

Haha..va fin du är =)
Jag å min kompis brukar ha ansiktsmask som luktar jordgubb å är ljusrosa..å så har vi gurkor på ögonen å hea kittet..men vi skrattar oftast som tokar åt hur vi ser ut så gurkorna glider iväg!

2008-02-27 @ 20:24:40
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0