Bada badkar!

Jag älskar att jag har ett badkar här! Det är underbart verkligen!!
The image ?http://junitjej.blogg.se/images/c3cc58dfd2043f492763b434d35f6477_1158958339.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Så nu ska jag tappa upp ett varmt bad och bara slappna av en stund. Ta hand om mig själv. Är inte lika trött och stressad den här veckan som förra, men ändå lite grann.

Och så har jag en stor fet franskaläxa att bita i när jag är klar. Men den tar nog flera dagar att göra, och jag har redan börjat. Den ska vara klar på torsdag, så en timme idag och en imorgon så blir det perfekt.


Lika mysigt som på bilden skulle jag helst vilja ha det, men så blir det inte idag. Då får jag springa och köpa lite badskum och doftljus först.

Undrar vad badskum heter på franska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0